Verzenden & Retourneren
Verzenden
Bij het ontvangen van de betaling gaan we jouw bestelling versturen.
Pick your Favourites verzendt naar:
- * Indien het product op voorraad is. Is 1 van de artikelen niet op voorraad dan zal je bestelling verstuurd worden zodra de hele bestelling compleet is.
- * Is het product niet op voorraad, dan is de levertijd 15-30 werkdagen. Voor exacte levertijden kun je contact opnemen met ons.
- **LET OP; helaas zijn wij volledig afhankelijk van onze verzenders en kan je pakket er in uitzonderlijke gevallen toch net iets langer over doen. Daarnaast kunnen wij in drukke periodes rondom Black Friday en kerst helaas niet garanderen om je bestelling de volgende dag geleverd te krijgen. In deze perioden is het druk bij PostNL / DPD en kan de levering langer duren dan je normaal gesproken van ons gewend bent.
Retourneren & Ruilen
Wij streven ernaar je blij te maken met producten die voldoen aan jouw verwachtingen. Toch niet tevreden? Pick your Favourites is lid van het Webshop Keurmerk Certificaat. Dit betekent niet alleen dat u veilig kunt betalen maar ook dat u recht heeft op 14 dagen retourrecht. Als dit het geval is kun je binnen 14 dagen het product terugsturen vanaf de datum van levering. Het moet geretourneerd worden zonder gebruiksschade, het liefst in originele verpakking en met de originele pakbon. Retourneren & ruilen is op eigen kosten.
Stuur je een product terug? Stuur dan vooraf een e-mail naar: info@pickyourfavourites.nl
Wanneer het product binnen is en wij jouw e-mail hebben ontvangen zorgen wij zo snel mogelijk voor het terugstorten van het bedrag. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier in de algemene voorwaarden.
Producten uit de sale kunnen helaas niet teruggestuurd worden.
Retouradres:
Johan van Oldenbarneveltlaan 101
2582 NM Den Haag
Oeps, ik heb mij bedacht
Iedereen kan zich bedenken. Is het product uitverkocht en komt het niet meer terug in het assortiment wordt het bedrag teruggestort op jouw rekening.
Ook hier geldt hetzelfde als retourneren. Het product mag niet gebruikt zijn.
Ook als het product gegeven is als een cadeau, geldt dit.
Garantie
Wij bieden een garantie van 12 maanden vanaf de aankoopdatum.
Wanneer er iets mis is met het product bij ontvangst, zoals een gat, scheur, en/of een andere beschadiging, heb je 14 dagen de tijd om dit bij ons te melden. Hierbij willen wij een foto ontvangen van: schade buitenkant pakket, schade aan het product zelf en een foto van het verzendlabel op de doos met daarbij het zichtbare beschadigde product.
Dit geldt ook voor fabricagefouten zoals stiksels, binnenzakken, voering, leren/canvas handgrepen, canvasbanden, schouderriemen, gespen en ritsen.
Indien reparatie mogelijk is proberen wij eerst het product te repareren.
Wanneer er geen sprake is van garantie:
- Als bij het retour ontvangen van het product duidelijk sprake is dat het product foutief gebruikt is.
- Vervaging of slijtage kan voorkomen omdat er gewerkt wordt met natuurlijke kleurstoffen. Alle basis papier kleuren zijn ontworpen om te vervagen. Dit is niet een productiefout.
- Als er sprake is van verkleuring op het product nadat het in aanraking is gekomen met bijvoorbeeld een denim jeans of een lederen jack, is dit niet de fout van het product maar van het kledingstuk.
- Metallic producten kunnen na verloop van tijd een meer vintage look krijgen. Dit is opzettelijk gedaan omdat dit karakteristiek is voor metallic papier, dit is geen productiefout.
Wettelijke garantie houdt in dat je altijd recht hebt op garantie. Is er sprake van een productiefout dan heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van geld. Is het probleem afkomstig door gebruik, heb je geen recht op bovenstaande. Is het probleem ontstaan in het eerste halfjaar na de koop zullen wij moeten aantonen of het probleem al dan niet gerechtigd is. Ontstaat het probleem ná het eerste halfjaar na de koop dan is het aan jou om te bewijzen dat het probleem niet is ontstaan door het ondeugdelijk gebruiken van het aangeschafte artikel.
Het product is niet goed als het niet compleet is, het beschadigd is, het kapot is of jij er niet datgene mee kunt doen wat wij zeggen. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland omdat het ene product langer meegaat dan het andere.
Wil je weten of je recht hebt op garantie? Stuur een mailtje naar info@pickyourfavourites.nl met als onderwerp ‘Garantie’. Vermeld hierin de volgende punten, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen:
- Het ordernummer en/of aankoopdatum
- De productnaam
- De klacht + foto’s
- Jouw naam
We zullen altijd eerst kijken of het product gerepareerd kan worden.